Fortfarande vid liv

Hallo där! Jo, jag är faktiskt vid liv, fastän det varit dåligt med uppdareringar av bloggen. Semestern är över och jag är tillbaks i London igen. Tillbaks till jobb slit och stress...

Igår var jag på intervju för en fin liten blomsterbutik i Westifield shoppingcentre i Shepherds Bush. Jag hade förmiddagen ledig, så hade planerat in intervjun vid tolvslaget. Pratade med en trevlig kvinna som efter en halvtimmes fika gav mig en heltidstjänst för hennes företag. Hon sa att det kommer ett antal  tjejer till under dagen, men att hon verkligen gillade mig och min personlighet, så bestämde sig direkt för att ge mig jobbet. Tack för det! Så nu börjar jag på nytt jobb den 1 september. Hoppas på bättre förhållanden denna gång.

Imorgon förmiddag ska jag titta på ett rum i Golders Green, ytterligare en bit norr ut. Det är ett rum i en lägenhet som min blivande chef hyr ut till sina anställda. Det blir billigt och bra, och förhoppningsvis är det fräscht och trivsamt också, återstår att se.

Nu är det sängdags, ögonen håller sig knappt öppna.

Kommentarer
Postat av: Malin Björk

Åh grattis gumman det låter ju toppen. Hoppas att rummet är bra också. Du är bäst!!

2009-08-26 @ 09:06:32
URL: http://maliiinbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0