PACKAR

Stora röda resväskan är framme igen! Nu är det packning som gäller. Men som ni kanske vet så är det här med packning inte min starka sida. Har ganska svårt att minimera antalet plagg som skall med på resan. Svårt att gallra, man vill ju ha ett stort utbud och kunna variera, även om man vet att inte ens hälften kommer att användas. Dumt med stor väska, det får ju plats så himla mycket!

Som James säger till mig, - Martina, är det verkligen nödvändigt att ha med sig 7 par skor? - Behöver du verkligen 6 olika handväskor?

Och då säger jag, - JA!!! Man vet ju aldrig när de kan komma till användning :)

Jag tror jag är ganska hopplös faktiskt...

Kommentarer
Postat av: Malin Björk

Gumman, jag lovar att du är långt ifrån ensam med detta problem.....

2009-08-02 @ 16:38:37
URL: http://maliiinbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0