Hejdå svininfluensan

Idag har jag varit och vaccinerat mej mot svininfluensan. Är ju en himla hysteri om denna sjuka här i Sverige. Kändes inte som något märkvärdigt där borta i London, men här verkar det verkligen tas på allvar. Nu är det i alla fall avklarat. Snabbt gick det också. Nu känns armen 2 kilo tyngre... Kan inte riktigt röra den som jag vill. Men man får väl va nöjd så länge man inte blir sjuk.

Har även varit hos kiropraktorn igen.  Nu tyckte han ryggen såg bra ut. Knakade till rejält några gånger även idag. Men känns så himla skönt efterråt! Kan verkligen säga att jag känner en skillnad mot veckorna innan mitt första besök. Inte alls lika stel och öm nu, känns bra. Tack Ulrika!

Nu är jag jättetrött... Känner mig alldeles varm om kinderna. Tror jag är ganska rosig, i alla fall på den vänstra sidan. Får bli sängen tidigt idag. Ska försöka i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0