Middag med chefen

Jobb jobb jobb. Men lite ledig tid också. Nu ikväll har jag ätit middag med Ulrika. Vi hamnade på nygjorda fina Nivå. Halvnöjda med maten, men mycket trevligt iniativ av oss båda. Efteråt gick vi till The Home Company där de hade VIP-kväll. Lite julklappstips och kakbuffe.

Det är så skönt att vara hemma på många vis. Känner verkligen att jag är glad och kan koppla av. Men jag saknar ju såklart min andra halva... Men jag passar ändå på att göra något varje kväll, bara vanliga saker som ändå inte tillhört vardagen de senaste 7 månaderna då jag bott i London.

På söndag är det Lucia. Oj vad tiden går. Idag har jag gjort 24 tärndiadem för de små lussarna. Lär väl komma in ett antal till. Kul med lite pyssel.



Det här tycker jag var en snygg och bra ide.


Fina fina Marimekko mönster. Vill ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0