Ryggknäckarn

Idag har jag för första gången gjort ett besök hos kiropraktorn, eller ryggknäckarn som han också kallas. Tycker de flesta har skrämt upp mig inför detta, men var inte alls farligt. Hoppas det gjorde nytta och att min rygg kan få må bra. Jag har haft ont i ryggen från och till de senaste 3 månaderna så nu var det minsann på tiden att göra något åt det. Först blev det en uppmjukande massage, därefter lite märkliga knäckningar och slutligen en härlig massage med olja. Känns mycket bättre, känner verkligen skillnad! Inte alls lika stel och öm som innan. Det knäckte till ordentligt några gånger, trodde jag skulle gå sönder. Men det lät värre än det var, kändes ju ingenting. Nästa besök blir på tisdag.

Full rulle på jobbet. Vi tyckte det gick så bra på morgonen, före i planeringen, men sen hände nåt. Stök hit och dit. Så jag och Ulrika stannade och jobbade med begravningar till klockan 21. Det är ju tur att vi trivs så bra tillsammans :)

Nu är det dags för sängen, ännu en tidig morgon väntas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0