SNÖSNÖSNÖ!

Imorse när jag gick upp var det värsta snöyran. Som tur var fick jag skjuts av pappa ner till färjan för att ta mig till jobbet. Det låg nästan 2 decimeter nysnö på marken, ingen plogbil i sikte. Kunde blivit ett pass att cykla, tur jag slapp det så jag hann med färjan.

Vad hände på jobbet då?! Trodde det skulle vara full fart nonstop idag med tanke på att det faktiskt är fjärde och sista advent imorgon. Men icke... Har varit relativt lugnt på kundfronten idag. Tror inte folk vågade ge sig ut i snöyran. Däremot har vi varit full styrka och hunnit beta av det mesta inför måndagen. Skönt att slippa tänka på det imorgon.

Ikväll blir det lugnt. Just nu sitter jag i soffan och bara tar det lugnt. Känner mig väldigt trött... Blir nog en film sen sängen...




Igår tog jag några bilder medan jag väntade på färjan.


Såhär såg det ut vid färjan imorse.

Kommentarer
Postat av: malin björk

Åh här är ingen snö alls! MEn jag är inte så glad för snö så det är skönt.



Jag trodde det var skrivet i sand på första bilden, härligt gammaldags ljus på bilderna...



PUSS

2009-12-20 @ 10:14:57
URL: http://maliiinbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0