SURPRISE!

Nu är jag hemma i Sverige och Karlskrona igen! Kommer att stanna fram tills den 27:e då jag och James åker tillbaks tillsammans för att fira nyåri London. James kommer över till Sverige på min födelsedag och stannar för att fira jul med min galna familj och släkt. Ska bli så himla roligt! Själv jobbar jag på Lindohfs nu var dag fram tills dess. Har saknat det så! Känns bra att vara tillbaks för en kort men intensiv visit. Känns lite som semester fastän jag jobbar. Är inte alls samma tempo och stress som i London. Så himla härligt att kunna koppla av och göra ingenting utan.

Så nu bor jag för tillfället på bäddsoffan hemma hos mamma och pappa på Aspö. Tänk att man till och med kan tycka att det är skönt att åka Aspöfärjan. Ingen stress, inga stopp, inga byten. Den bara vaggar sakta fram och när den stannar är man framme. Inga stressade människor som ska av och på. Och bara 25 minuter! Så jimla skönt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0