14 timmar!!!

Phuu... Jag är helt slut. Har jobbat 14 timmar idag. Från början skulle jag göra en annan tjejs skift 7-3, men eftersom hon bytte mot mitt söndagsskift 8-8 så  fick det istället bli 7-7. Lillchefen strulade till det med schemat och hade endast en tjej ïnsatt till 9, så eftersom hon själv inte tog på sig ansvaret och gick hem vid 3 så blev det givetvis mitt drag... Skulle inte ha gjort det, men tyckte riktigt synd om tjejen som skulle fått jobba ensam, så stannade för att ställa upp för henne. Men det känns i kroppen nu. Har jobbat 38 timmar de senaste 3 dagarna... Imorgon har jag tagit mig ledigt och fredag 9-9 är min sista dag innan semestern.

Imorgon ska jag på intervju för Wild at Heart, ett företag med 4 butiker här i London. De har en bra stil och riktigt fräscha butiker. Det är speciellt en av dem jag verkligen gillar. Vet dock inte  i vilken butik de söker  en florist, men ingen av dem kan vara värre än Flowerstation. Jag hoppas på det bästa och förhoppningsvis har jag ett trivsamt jobb efter Sverige visiten!

Som ni kanske kommer ihåg så vann James biljetter för en konsert förra måndagen. Nu har även jag haft turen och lyckan att vinna 2 biljetter till The Hoosiers som spelar på samma plats och festival imorgon kväll :) Tack iTune Festival och Facebook!

Ser fram emot en ledig dag imorgon. Så på planeringen ligger tvättning, packa väska för semestern, intervju, middag och slutligen konsert :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0