Hampton Court Flowershow, 09.07.11

Förra helgen var jag efter många besvärliga schemaändringar och missplanering av chefen,  ledig fredag lördag och söndag. Långhelg!

Jag åkte till James efter en lång dag på jobbet på torsdagskvällen. Min lediga fredag spenderades på James kontor i Bedford. Jag jobbade med att uppdatera mitt CV och göra en portfolio. Med god hjälp från min egna grafiska designer, så lämnade vi kontoret strax efter 21 med ett proffsigt spiralbundet CV och en imponerande Portfolio i A3 format, plus ett antal visitkort. Jag var nöjd, helnöjd till och med. Dags för jobbjakt!

På lördagen var jag på en av världens största och mest populära flowersow, tillsammans med James och hans mamma. Vi hade en toppendag trots några skvättar regn. Det visades trädgårds design, arkitektur, piff, verktyg, fontäner, möbler, lusthus, grönsaker, snittblommor, kaktusar, plantor och en oändlig massa mer. Fanns så väldigt mycket att titta på, dagen räckte inte riktigt till fastän vi kom dit vit öppning kl 10 på morgonen och lämnade vid stängning kl 19.

Söndagen spenderade jag och James tillsammans på Londons gator. På kvällen åkte vi till hans familj och åt söndagsmiddag, som vanligt. Älskar det, så härligt när alla samlas och det finns mat upp till öronen.

Mor och son




Kommentarer
Postat av: Malin Björk

Åh gú så fin du är och vilken vacker klänning!

2009-07-19 @ 09:46:47
URL: http://maliiinbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0