Intervju

Nu är det dags. Idag ska jag på intervju för en annan blomsterbutik. Ett mindre ställe, mer butik helt enkelt. Ligger centralt, verkar helt okej, är en interflora butik. Butiken har goda förutsättningar vad det gäller skyltning, men tyvärr tror jag inte riktigt de har nån större koll. De försöker, men blandar lite av varje, Området verkar dock lite skumt, mycket invandrare från arabländerna. Man förstår ju ingenting när man läser skyltarna i butiksfönstren, bara massa underliga tecken... Ja ja, vi får väl se. Alltid en bra erfarenhet att gå på intervju. Känner mig redan stolt att de kontaktat mig, bra början.

Just nu sitter jag och förbereder lite frågor. Känns som jag har betydligt mer krav och vet vad jag vill den här gången, jämfört med när jag först kom hit och var i desperat behov av ett jobb.

Tänk lite extra på mig idag! Tack!


Kommentarer
Postat av: Malin Björk

Hur gick det?

2009-07-27 @ 14:04:29
URL: http://maliiinbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0