Lyxvecka

Helgen gick fort som vanligt, en dags ledigt bara susar förbi. Jag åkte till James direkt efter jobbet på lördagskvällen. På söndagen åkte vi till sjön i Milton Keynes, där vi promenerade runt och njöt av solen. På kvällen var det Sunday-roast-dinner, som alltid serveras hos familjen Lewis på söndagar. Trevligt när alla samlas och äter tillsammans.

Denna veckan jobbar jag bara 24 timmar, måndag tisdag onsdag och torsdag eftermiddag till kväll. Jag har tagit ledigt i helgen för att fira midsommar. På fredag ska jag plocka blommor och göra en midsommarkrans, det hör till traditionen. På kvällen ska jag ta med James till ett helsvenskt party i Camden där det kommer serveras svensk mat till svensk musik. Hoppas det kan bli kul. På lördagen blir det traditionellt firande med midsommarstång dans och picknick  i Hyde Park. Förra året var det tydligen omrking 500 besökar, verkar som ett riktigt kalas! Ser fram emot en härlig svensk helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0