Simpel brudbukett

I lördags var det mycket att göra på jobbet. De hade en stressig förmiddag med fullspeckat schema. Det hade lugnat ner sig något när jag började vid 3pm, men ingen rast eller vila. Jag körde på med buketter till försäljning, vilket brukar bli min uppgift. Känns bra när 3 personer gör buketter och majoriteten av de som säljs är mina :)

Slängde även ihop en liten simpel brudbukett för ett bröllop på söndagen. Inget märkvärdigt, en enkel handbunden kompakt bukett.

Det förvånar mig att man inte lägger till något extra för arbetet i butiken. Här betalar man bara för vad blommorna kostar, inget för den tid det tar. Oftast så handlar det om stora bröllop och arrangemang, men ändå läggs inget extra på. Inget jag borde tänka på egentligen, det är ju upp till chefen om han vill tjäna pengar eller inte, så länge jag får lön för vad jag gör så är det lugnt.
 



Röda rosor, brudslöja, salal, murgröna och lite diamanter. Superenkelt, precis som kunden ville ha det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0