Bowling

Ikväll har jag spelat bowling med några svenskar. Svenska kyrkan anordnar varje onsdag något för oss unga i London. Denna gång blev det bowling i Canada Water. Vi möttes upp vid t-stationen och gick tillsammans mot den stora bowling restaurangen "Hollywood bowling". Hela området kändes väldígt amerikanskt, speciellt med tanke på alla snabbmatsrestauranger runtomkring.

Kul att träffa lite nya människor, fastän de var svenska. Kändes inte riktigt som min grej det här med att träffa människor inom kyrkan. Så falskt på nåt sätt. Alla som var med hade en aktiv anknytning till kyrkan, vilket märktes ganska tydligt. Jag som är helt ointresserad och oengagerad i allt som har med Gudar att göra kände mig lite udda och som en bov.

Bowling är alltid roligt, så jag är glad att jag följde med ändå. Man kan ju inte bara sitta hemma och glo när man inte känner nån, eller hur?!




Jag behövde bara lite uppvärmning, sen gick det bra. Slutade på 99p.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0