En del av helgen

Helgen gick fort, som vanligt. Tiden går så fort när man jobbar kvällarna, dagarna bara flyger förbi.

I fredags kom James och hämtade mig vid jobbet kl 21. Han körde hela vägen in till centrala London för att tillbringa kvällen tillsammans med mig. Vi körde hem till mitt och gjorde ett snabbt klädbyte för att bege oss upp till Hampstead Heath för att äta middag på restaurang. Vi hamnade på PizzaExpress, en fin pizzarestaurang med en massa olika varianter. Efter maten promenerade vi hemåt, köpte glass på vägen som vi sedan smaskade i oss i sängen.

Eftersom jag inte börjar jobba förrän kl 3pm så spenderade vi även lördagsförmiddagen tillsammans. Vi promenerade ner till Camden Town för att kolla runt på marknaden. Det var fullt med folk överallt, ett populärt ställe att besöka en lördag. Efter att ha strosat runt i alla gångar och vrår i ett par timmar så köpte vi med oss mat som vi sedan åt på Primrose Hill. Vädret var underbart och utsikten fantastisk! En härlig dag, önskar bara att jag varit ledig hela.

På kvällen efter jobbet tog jag tuben mot Bakerloos ändstation där James väntade för att hämta mig. Vi kollade film och åt varma nascos, fast jag somnade innan slutet som vanlifgt.


Primrose Hill

Kommentarer
Postat av: Lina

Du verkar ha de jätte bra med James, ni ser så söta ut.

Kram

2009-05-28 @ 18:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0