En lugn dag

Igar bestamde jag mig for att ha en lugn och skon dag. Inget resande till London, ingen rumsjakr och framforallt ingen stress.

Tog mig lite sovmorgon, at frukost och begav mig senare mot Bedford dar James jobbar. James bjod ut mig pa lunch pa en pubrestaurang intill en stor sjo, jattemysigt. Sa harligt att sitta utomhus och ata.

Vadret har varit fint sedan jag kom over till England. Har utlovats regn en del dagar, men slutat med sol anda.

Efter lunch gick jag pa upptacksfard i Flitwick. Kande mig helsaker pa vart jag var, men kom ut nan helt annanstans, jag maste ha gatt omkring i cirklar. Tog lite fina sommarbilder i alla fall.

Pa kvallen lagade jag och James middag at familjen. Flygande Jakob var pa bestallning. Alla gillade maten trots den underliga kombinationen.



Kommentarer
Postat av: Malin Björk

Fina bilder! Du verkar ha det bra. Saknar dig..

2009-05-08 @ 19:42:11
URL: http://maliiinbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0