Resten av helgen

I söndags åkte hela familjen Lewis till en rallybana i Oxford där James bror Matthew skulle vara rallyförare för en dag. En dags upplevelse han fått i present av mosterns familj. Det var jättefint väder, varmt och soligt, vilket vi alla kunde känna på axlarna efter några timmar i solgasset. Efter en rallykörningen stannade vi till vid en jättemysig pub där de andra drack öl och åt pommes.

På kvällen körde James och jag till Milton Keynes där vi åt pasta på en restaurang och kollade på Night at the Museum 2 på bio. Fullspeckad dag!

I måndags var det röd dag här, så de flesta hade en extra lång helg. Jag började jobbet cid 3pm, så kunde spendera förmiddagen tillsammans med James. Jag bakade scones till frukost och vi hade en lugn morgon. James körde mig till Bakerloo linjen igen. Sparar inte precis någon tid, men vi kan ses längre. 
 


James och familjen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0