Familjen på besök :)

Den efterlängtade helgen med familjen på besök är nu över och förbi. Hade en jättetrevlig mysig lång weekend. Tack för att ni alla kom hit och hälsade på mig. Jag hoppas att även ni hade några bra dagar här i England.

Här kommer lite bilder från vår seightseeing tur på fredagen.


Påväg mot äventyr i storstan :)

Vi hoppar och är glada vid Marble Arch

Westminster Abbey i mitten.

Höst i Hyde Park.

Vaktavlösning vid Backingham Palace.


Lille Johan är nöjd med sevärdheterna i London.

Jag vid S:t James Park

Houses of Parliament och London Eye.

Här står vi framför Big Ben.

James och Pappa utanför Westminster Abbey.

Johan vid Picadilly Circus.

Jag framför Tower Bridge.

Byggnader längs med Thames, Tower of London i mitten.


Kommentarer
Postat av: malin björk

Åh vad kul att hela familjen kom!!! Hoppas att det är okej att se alla sevärdheter igen snart.



Fin du är martina! Är det inte kallt hos dig?

2009-11-05 @ 09:08:20
URL: http://maliiinbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0