Helg?

Eftersom mitt schema som sagt blivit ändrat, så jobbar jag även denna lördagen... Inte precis så att man ropar hej vad roligt för ett skift från 12 till 21... På en lördag! Vad är det här för ett land egentligen... Phuu... Hur som helst, man har väl inte så mycket val.

Jag hade en ledig dag i torsdags. Jag åkte upp til James på onsdagskvällen och stannade över där. På torsdagen gick jag upp samtidigt som James  då han skulle till jobbet vid 9. Jag åkte på shoppingrunda tillsammans med Stuart, James flatmate. Jag hade tänkt inhalnda ett gäng julklappar, men blev bara en. Fick vara smakråd åt Stuart istället. Han shoppade loss ordentligen. Brukar väl va så när man inte ska köpa något, då kan man minsann handla, men när man väl ska, då blir det inget gjort...

Efter min shoppingrunda gick jag för en promenad i Ampthill Park. Promenerade runt på kullarna och tittade ut över landskapet. Det var ganska blåsigt, men skönt att vara ute lite. Man ser ju tyvärr inte så mycket av naturen i London. Befinner mig antingen i underjorden eller i köpcentret. Tog lite bilder när jag var ute i friheten. Jag älskar min kamera, men det vet ni nog redan :)

Duktig som jag är så fixade jag middag tills James kom hem från jobbet. Fick bli hemlagade biffar av nöt med röd paprika, gullök, vitlök och champinjoner inuti. Till dessa blev det egna klyftpotatis, blomkål och broccoli, hemlagad brunsås och sallad :) Jag lyckas alltid laga mat åt ett helt fotbollslag! Blev över till oss alla tre för en lunchbox till dagen därpå.

Jag lämnade jobbet med huvudvärk på onsdagskvällen, vaknade med huvudvärk på torsdags morgonen, tog en tablett mitt på dan men hade fortfarande huvudvärk. Tog ytterligare en tablett senare på dagen, men ingen skillnad. På kvällen hade jag så ont i ryggen, nacken och huvudet så jag tvungen att ligga ner... Sov en timme medan James spelade fotboll. Kände mig inte alls bra. Men när jag gick upp idag på morgonen var allt som vanligt. James gav mig lite masage igårkväll, det kanske hjälpte? Knakade gjorde det i alla fall...






Kommentarer
Postat av: sandra & melvin

hejhej joda men han går bara när han själv vill och bara några få steg haha..Envis är han med haha. Klart vi kan ses, kan dra ihop alla kanske och fika här så Melvin kan leka samtidigt haha. Vad häftgt att få göra saker till kändisar :D.. Men är man duktig så är man :D.. hur är det med dig? trivs du? Finns butiken Zara i london? letar efter en duffel till Melvin nämligen :D..kramar :D

2009-11-23 @ 10:19:09
URL: http://saandrras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0