Julklappar :)

Känner mig duktig som satt igång med julhandlingen. Än så länge har det blivit en till lille Johan, en till James, en till Mamma, en till Mamma och Pappa tillsammans och en till James föräldrar. Bra va?!



Den här veckan har jag varit ledig tisdag och torsdag. Skönt att vara ledig mitt i veckan, men mindre roligt att behöva jobba helgen... Chefen har ändrat våra scheman så att ingen har två dagars ledigt på raken. Hon tycker att vi är för trött om vi har två dagars ledigt. Hm, väldigt undereligt tycker jag. Tror nog att jag kommer att vara tröttare efter 6 dagars jobb istället för fem i taget. Och dessutom är man ju helt förvirrad när man är ledig en, jobbar en, är ledig en till och sen jobbar i följd. Allt går ju på tvären... Aja, vi får väl se...


Kommentarer
Postat av: Lina

VA långt du har kommit med julklapparna!! :) är de mycket julpyntat i London nu då?

2009-11-17 @ 08:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0