Julstämning på Londons gator

Julen närmar sig. Här i London har man kunnat köpa chokladtomtar sedan i augusti. Nu är varenda butik och gata pyntad med girlanger och massor med små lampor. Det är jättefint att bara promenera runt och titta på alla lampor som smyckar gator och skyltfönster. Idag har jag varit ledig, så tänkte jag skulle ta mig en tripp in till stan och hugga tag i julstämningen.


En stor ren utanför Covent Garden.

Covent Gardens marknad.


Oxford Street.

John Lewis, Oxford Street.

Jag utanför House of Fraser, Oxford Street.

Debenhamns, Oxford Street.

Regents Street.

Crazy julpyntning på Carnaby Street.


Jag på Carnaby Street.


Kommentarer
Postat av: Lina

oj va fint de verkar att vara där :) hur mysigt som helst!!!

2009-11-11 @ 10:18:56
Postat av: malin björk

Åh jag ska dit!!! Jippi

2009-11-12 @ 11:14:22
URL: http://m

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0