Tänt var det här!

I Torsdags var Mariah Carey i Westfield Shoppingcenter för att presentera sitt nya album och perfym, samt för att tända all julbelysning. Centret var smockat med folk under kvällen! Folk var som galna, värre än en fotbollsmatch!

I vilket fall så tog jag emot orden för blommorna :) Stor inkomst för butiken även denna gång, £250. Jag utförde den största delen av ordern, vilket var en stor rund bukett med bara vita och ljusrosa rosor för £160. Blommorna skulle stå på borden där Mariah senare skulle skriva autografer. Woho, snart är jag kändis! Haha. Nej men man får göra mycket för kändisarna här i London. Jag skickar blommor till folk på BBC i stort sett varje dag. Inte för att jag har så stor koll på alla namn, men de andra på jobbet håller koll.

Så nu är juleljusen tända även i Westfield shoppingcenter. Massa fina lampor :) Det är det bästa med julen! Så mysigt med mörker och små ljus och lampor. Jag ska ta några bilder från centret och lägga upp. Här är i alla fall ett par på "buketten till Mariah".




Kommentarer
Postat av: malin björk

Shit vad häftigt. Snart är blomsterdesigner till nobelfesten en piss i neilen för dig gumman. Du är grym*!! Stolt!

2009-11-22 @ 10:04:19
URL: http://maliiinbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0