Brrrr

Jag tror det ar host. Nar jag ser mig omrkring har traden plottsligt andrat farg. Loven har plottsligt blivit gula och borjat falla till marken. Nar hande detta? Jag ser inte sa mycket av naturen nar jag bor i London. Det ar forst pa helgerna da jag kommer till landet for att traffa James som jag far uppleva gronska. Ganska tragiskt egentligen... Jag gar upp om mornarna for att hoppa pa tunnelbanan som tar mej till jobbet. Spenderar dagen i blomsterbutiken som ligger i ett kopcentrum, slutar jobbet nar det morknat, hoppar ater igen pa tunnelbanan for att bege mej hem. Inte mycket att hurra for i veckorna. Inte undra pa att man langtar efter helgerna pch friheten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0