Ensam hemma (i James lagenhet)

Har sitter jag alldeles ensam och tittar pa film inlindad i tacket precis som en varrulle. James ar med grabbarna hos en kompis i norr for att gora galenskap. Bade han och Stuart, som James delar lagenhet med, har gett sig av. Sa inatt har jag huset for mej sjalv. J och S kommer inte hem forran imorgon nar de vaknat och nyktrat till. Kan ju ta halva dan, man vet aldrig. J spelar fotboll vid ettiden nagon gang och jag antar att det inte gar att missa, sa han ar val tillbaks precis innan dess. Sjalv har jag spenderat kvallen framfor tvn, kollat film. Kanner att det snart kan vara dags for sangen. Skulle egentligen ha gatt ut med Lucy och hennes kompisar ikvall for att fira hennes fodelsedag. Men efter stess pa jobbet och strul och forseningar med tag och tunnelbana sa var mitt humor inte pa topp nar jag tillslut anlande till Flitwick. Bestamde mej for att ha en lugn hemmakvall i soffan. Skont att bara slappa...

Godnatt pa er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0