För jag är så himla bra!

HAHA! Jag är den bästa säljaren! Vad hade Galton Flowers varit utan mej? Idag har jag kammat hem storkosingen för butiken. Sålde rubb och stubb till snubben som är chef för SONY. Han ville ju bara ha det lite fint i skylten, och det fick han minsann! Hihi. Han berömde mig för det mesta och tyckte jag borde öppna min egna butik istället för att tjäna så mycket pengar åt någon annan. Det kanske han har rätt i, men väntar nog ett litet tag till. Roligt var det i alla fall att få känna att man gör stor nytta. Sayeh, min chef, sa att jag skulle få en extra fin present, undrar vad det kan vara. Säljer man för mer än 10 000 själv på en dag som denna så tycker jag nog man kan vara vär det :) Spännande!

Kommentarer
Postat av: malin björk

Du är så sjukt bra gumman!!! stolt över dig....

2009-10-09 @ 09:04:06
URL: http://maliiinbjork.blogg.se/
Postat av: Farfar

Duktigt! Det är väldigt roligt att Du blir så uppskattad.Hoppas att det ger ekonomiskt resultat i din kassa.

2009-10-09 @ 09:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0