Lördagsmiddag


Kycklingfilé fylld med ört- och vitlöks Philadelphia inlindad i bacon med kryddade klyftpotatis och en krämig champinjonsås, därtill en god sallad. Inte så illa va?


Såhär gott hade vi det förra helgen. Istället för att gå ut så lagade jag och James lmiddag till vår lilla familj :) Jag, James, Stuart och Lewis hade en trevlig hemmakväll tillsammans. I det här sällskapet kan man inte annat än att le och vara glad, de får mig alltid på gott humör. Vilken tur att James har så bra kompisar som låter mig vara med fastän jag är tjej.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Hej på dig tjejen.

Tack för mail och jag ,som DIN MENTOR FRÅN GYMNASIE UTBILDNINGEN är så glad för DIN skull att DU VÅGADE TA TUREN UTANFÖR ASPÖ! Jag minns så väl denna oerhört ambitiösa eleven som gärna inte åkte in till stan för dvs evenemang. NU TAR DU VÄRLDEN med ett språng! Martina jag vill önska dig ett HJÄRTLIGT LYCKA TiLL , med allt vad livet dig erbjuder. Hi hI :=)

kommer du i håg den morgonen, vid Stumholmen, Du kom motionerade och JAG SA : MARTINA VARFÖR INTE JOBBA UTOMLANDS? MAILA till JEanette och du har jobb i Sidney. Du sa. NEEJ det vet jag inte om jag kan.....



OCH SE::::::Vad du kunde!!!!



HJÄRTE VARMA KRAMAR FRÅN DIN GAMLA LÄRARAE SOM GÄRNA KAN TÄNKA SIG EN "APU" HOS DIG!

TUSEN KRAMAR

"Världens Elisabeth""

tack hjärtat för dina fina och omtänksamma mail!



2009-10-28 @ 18:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0