Nya jag?

Igår klippte de av mig håret. Numera har jag kort, väldigt kort, hår baktill och en lugg som går från bakre delen av huvet fram till hakan. De har blonderat det så det ser oranget ut och lagt rosa slingor i luggen. Känns jättekonstigt... Men nu har jag ju i alla fall provat på att ha kort hår. Lär ju få vänja mej eftersom det kommer att ta sisådär två år innan det växer ut till axellängd igen... Phuu, vad har jag gett mej in på. Jaja, man måste ju prova!

På söndag ska de i alla fall ta foton på mig och håret för att göra reklam för salongen. Ska bli roligt.



Det är ju egentligen ingen hemsk frisyr, men jag vet inte om det är jag. Känns lite för tufft för mej. Men jag får väl helt enkelt köpa mej en ny garderob och leva upp till mitt hår. Nu är det ju som det är, så lika bra att leva vidare på det.

Kommentarer
Postat av: sofie P

du ser ut att passa i det iaf framifrån. men de ser inte så jättekort ut.. aja söt var du iaf =)

kramar

2009-10-02 @ 18:48:33
Postat av: malin björk

Skitsnygg gullet!!! Längtar till att se bilderna från söndagen då... Lycka till!

2009-10-03 @ 19:19:08
URL: http://maliiinbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0