Poppis

Oj vad populär min blogg blivit nu när jag klippt mig :) Haha, en massa besökare idag! Tack för de fina kommentarerna :)

Kom nyss hem från jobbet, sena skift denna veckan... Gillar inte jobba kvällarna, jag är ingen nattmänniska. Föredrar hellre tidiga mornar så jag kan få lägga mej i tid...

Vad har hänt sen senast då? Jadu, jag vet faktiskt inte... Tycker tiden bara susar förbi. Men i söndags var det i alla fall fotografering av mej och håret för salongen. Jätteroligt att få prova på att stå framför kameran. Inte helt enkelt faktiskt. Men jag hoppas det blev några bra bilder i alla fall. Ett utvalt antal bilder kommer så småningom att hamna på salongens hemsida och förhoppningsvis i ett engelskt hårmagasin inför vintern.

Känns som att hösten närmar sig. Blir ruggigare och ruggigare för varje dag som går nu. Har regnat och blåst ett par dagar nu så den varma luften har bytts ut mot kyla och fuktighet...

Nej nu är det sängdags, upp tidigt imon för att börja 9.30. Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0