Torsdag morgon

Jaha, vart tog den här veckan vägen då? Imorgon är det fredag igen, hur gick det till egentligen?! Jag förstår ingenting, som vanligt, tiden bara springer ifrån mig, hela tiden!

Sent jobb idag, 1-10... Gillar inte kvällar, är ju som sagt ingen nattmänniska. Känner mej dödstrött och vill sova vid nio, men då är jag fortfarande på jobbet. Ser plöttsligt inte ljust ut för min del angående jobbtider. En tjej slutade, en annan ersatte, en till japansk tjej. Och om ni inte visste så måste japaner ha studievisum för att få vara här, vilket innebär att de går i skolan 3-8... Och vad hjälper det mig? Inte ett skit... Så nu blir det förändring. Två japaner på halvtid som bara jobbar mornar, plus ännu en japan som gör praktik en dag i veckan. Tror jag kan bli riktigt haj på japanska... Hmmmf... Ska jag vara ärlig tror jag inte det håller så länge. Jag är den som vet hur saker och ting ska gå till, Akari, den japanska tjejen som startade efter mig, vill inte göra veckoarrangemangen för företag, men de kan ju inte vänta med dem tills jag börjar vid lunch. Nu blir det upp till bevis för de andra tjejerna. HAHA! Tror jag får tillbaks mina mornar snart... Men oj vad jag är elak, jag är kanske ond ändå som min bror alltid säger.

Nu ska jag göra mej i ordning sen spatsera bort till banken för att sätta in min försenade lön som jag fick utbelad i sedlar. Precis, London är inte så modernt som det ser ut! Cash och checkar är vad de sysslar med, få människor har betalkort och inte alla butiker tar emot dem. Mycket märkligt tycker jag. Så kommer man hit får man vara beredd på att ha cash i väskan, och kanske bli rånad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0