Vad hander?

Jag hade en lang lang sovmorgon idag. Konstigt att vakna upp ensam i nagan annans sang... Annu konstigare att ta for sig och fixa frukost i nan annas hem. Men eftersom jag var sjalv fick det bli pa svenskt vis. Tittade i alla skap och gommor, hittade ett paket knackebrod och en tub kaviar, sa kokte mig ett par agg till det, perfekt :) Vilken tur att jag lart James det dar med knacke och agg (+gurka!).

Tankte att jag skulle laga nagot gott till middag at oss alla ikvall. "Oss alla" innebar mej James och Stuart. Undrar hur svart det ar att gora egen bearnesas? Har hort att det ska vara ratt knepigt, men kanske ar vart ett forsok? I det har landet ater man inte sa mycket sas, jag tycker de flesta hemlagade ratterna ar ganska torra. Vad de gor istallet ar att doppa allt i smor! Eller halla spadet fran kottet eller liknande pa maten, mycket markligt... Fast man ater inte sa mycket mat hemma har, valdigt mycket take-aways och restauranger. Sa mat blir dyrt om man lever efter de engelska principerna.

Har inte tagit mej for nagot att hitta pa annu idag. James ringde nyss och sa att de ar pavag hem, sa antar att de kommen inom en timme. Sen ska han i stort sett direkt ivag pa fotbollsmatch. Hur bra kan det vara efter en hard natt som gardagens? Fick sms vid halv fem tiden imorse da killarna kom tillbaks till rummet for att sova... Fattar inte hur de orkar! Engelskman ar en klass for sej, det kan man ju latt saga. Tror de ar uppvaxta med en ol i munnen.

Ikvall ar det i alla fall min och James kvall. De senaste helgerna har han varit ute med killarna bade fredag lordag, sa ikvall ar det antligen min tur att vara nummer 1. Vet inte riktigt vad vi ska hitta pa, men jag hoppas pa nagot kul. Bio ar ju inte sa spannande, sa det hoppar vi. Bowling ar okej, men inte sa spannande. Vet inte riktigt vad man kan hitta pa har runtomkring... Forslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0