Alton Towers

Ännu en helg har passerat. Jag åkte till James direkt efter jobbet på fredagen. Vi lagade mat, tittade på film och åt glass. Skönt att bara ta det lugnt.

På lördagen spelade James fotboll, och jag har fortfarande inte lärt mig att uppskatta den där sporten, så följde med hans föräldrar på musselfestival. Så det var marknad med öltält och det serverades musslor överallt, mycket märkligt. På kvällen lagade jag tacos och därefter gick jag och James på bio. Såg The Final Destination 3 i 3D. Filmen var bra, men ganska uppenbar. Lite extra häftigt med 3D glasögon.

Upp tidigt på söndagsmorgonen för att bege oss av mot Alton Towers, Englands bästa nöjespark. Tog oss något mindre än 2 timmar att köra dit, så vi var på plats nnan 10. Mötte upp hela familjen, James föräldrar, hans två bröder och flickvänner, James mosters familj med tre barn och en kompis, så vi var hela 14 stycken. Många viljor och krav att lyssna till... Vi alla hade en bra dag och var ganska trötta och utmattade då vi begav oss hemåt strax efter sju. Därefter en snabbpackning för att hoppa in i bilen igen och åka mot London. James körde mig till Golders Green, där jag nu bor, och stannade över natten för att sedan köra tillbaks igen på morgonen.




Kommentarer
Postat av: Farfar

Söta flickor

2009-09-14 @ 15:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0