China Town

Ching Chong, hej och hå. Igårkväll slutade jag klockan 6, så Jasmina och jag hade bestämt träff därefter för att gå nånstans för en bit mat. Den nya polska tjejen fick uppdraget att stänga butiken, så jag och Akari, den japanska tjejen, slutade båda klockan sex. Frågade Akari om hon vill följa med ut en runda och hon svarade med ett defenitivt ja, så vi tre blomsterflickor begav oss in mot centrum för att hitta nånstans att äta. Av nån orsak kom vi på tal om China Town, och alla tre var upp för förslaget, så det var där vi hamnade. Maten var till belåtenhet och vi satt kvar och pratade om allt och ingenting i flera timmar. Jätteroligt att vara ute och träffa folk, roligt att känna att man har ett eget liv också, att äntligen ha lite vänner! Tycker dock att det är jättetråkigt att Jasmina flyttar tillbaks till Sweiz på fredag. Hon är en störtskön tjej som jag trvis väldigt bra tillsammans med... Men tyvärr så har hon gjort sitt i London och vill ha nya utmaningar att bita i. Fast vi ses igen, det vet vi båda :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0