Godmorgon

Nu ska jag strax bege mig mot jobbet. Först en sisådär 45 minuter on tunnelbanan med ett byte, därefter på plats på jobbet. Dagarna går så himla fort, snart är det helg igen. Denna helgen är det mycket kul planerat. På fredag ska jag gå ut med Jasmina, tjejen som jag för tillfället både bor och jobbar tillsammans med. Hon är ledig fredag, så när jag slutar klockan 19 så blir det en snabb omsvirning på shoppingcentrets toalett, sen Wagamamas för lite god mat. Vet dock inte var kvällen kommer sluta, London är ju som sagt oändligt stort, inte lätt att välja ett ställe att gå till. Vi får se vart vi hamnar helt enkelt.

På lördag dag ska jag träffa en kompis jag mötte i Australien. Vi gjorde en dykkurs tillsammans i fem dagar på Magnetic Island. Ska bli kul att ses igen, spännande att se vad som hänt och vad planerna är för framtiden.

Lördag kväll är det Coldplay som gäller! Längtar galet mycket! Ska bli underbart! Jag älskar konserter, och kan inte tänka mig något annat än att även denna kommer att vara fantastisk. Så vid sextiden kommer jag och James befinna oss på Wembley stadium för att invänta Coldplay.

Söndagen lär bli en lugn dag. James stannar över hos mig från lördagskvällen, så vi hittar nog på något här i London. Kanske en promenad upp på kullen med en picknick eller så?

Ha en bra helg allihopa! Nu sticker jag till jobbet, 10-19.

Kram o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0