Här bor jag

Tänkte dela med mig av lite bilder av rummet där jag numera bor. Tror inte jag visade några bilder på mitt förra rum, men det var så litet så fanns inte så mycket att visa ändå. Där jag bor nu är det tråkiga mörka trämöbler, typiskt engelsk. Och dessutom mörka bruna heltäckningsmattor! BLÄRK! Men jag begav mig till IKEA för att införskaffa lite färglada detaljer att muntra upp dysterheten med. Så nu tycker jag faktiskt att det känns riktigt hemtrevligt. Det går ju såklart inte att jämföra med min fina lägenhet jag hade i Karlskrona, men jag har i alla fall gjort det bästa möjligt av det här stället.






Japp, såhär bor jag. Ganska hemtrevligt ändå? Bäddsoffa har jag också, så känn er välkomna att komma och hälsa på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0