Hårmodell

Nu är det dags för en förändring. Jag ska till frisören. Ska vara hårmodell för en salong i östra London. Har ingen aning om vad de vill hitta på med mitt hår, men jag tänkte det kunde vara kul att ändra stil. De har i alla fall lovat att behålla håret blont, sen får vi se vad som händer. På torsdag morgon blir det klippning och färgning. På söndags ska det plåtas för höst/vinter modet. Så på söndag ska jag få bli stylad och tillfixad med smink och utvalda kläder för en fotografering. Spännande! Inget jag har provat på förut, så ser fram emot alltihop. Bilderna kommer att hamna på salongens hemsida och i vinter magasinet.

På torsdag blir det i vilket fall MAKE OVER!


Kommentarer
Postat av: malin björk

Åhhh gud vad skoj, grattis!

2009-09-29 @ 09:54:35
URL: http://maliiinbjork.blogg.se/
Postat av: Farfar

Jätteskoj!

Hoppas att vi får se några foton.

Det påminner om Tv programmet gör om mig.

2009-09-29 @ 18:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0