Nytt jobb, nytt boende!

Tack för alla brev Farmor, men du kan ta en liten paus nu, för jag flyttar till ett nytt ställe på Lördag. Uppdaterar snart om adress.

Jobbet går kalas! Berättar mer snart. Bäst att bege sig av nu, tar mig 45 minuter med tunnelbanan... Fast idag ska jag promenera in till stan, måste lämna av de gamla arbetskläderna till Flowerstation, samt plocka upp lönelappen och skattesummeringen.

Hoppe ni alla har det bra där hemma! Vi hörs!

Kram o hej!

Kul att se att några fortfarande besöker min lilla Londonblogg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Martina!

Vi har missat din blogg,men nu har vi uppdaterat den.Det var jätteskönt att höra att Du har både fått nytt jobb och lägenhet.Hoppas att du kommer att trivas.Farmor gör ett litet uppehåll i skriveriet till ny adress kommer.

Ha det så bra och hälsa James, Kramar Farfar o Farmor.

2009-09-06 @ 16:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0