Tack!

Jag har det bra hör i mitt nya boende. Nu börjar även posten komma in. Tänkte säga tack till Farmor (och Farfar)som flitigt skriver ner vad som händer där hemma. Och även till Mormor och Morfar som skickar mig fina vykort som nu pryder min vägg :)

Kanske skulle nämna att mitt svenska mobilnummer har upphört, så vill man höra av sig till mig via sms så är det mitt engelska nummer som gäller. Annars funkar ju e-mail bra.

Saknar er alla! Hoppas vi ses snart. Jag ska försöka ta ledig omrking juletid, vill ju såklart fira på hemmaplan tillsammans med familj som alla andra år. Fast denna gång även med James, som gärna följer med för att fira jul i Sverige :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0