Westfield Fashion Show

Nu ar det modevecka i London. Fashion is the word! Staden ar full av modeller, fotografer, kandisar och saklart mode. Visningar, partyn och tillstallningar overallt.

I torsdags var det visning i Westfield Shopping Center dar jag jobbar. De borjade forberedelserna redan forra veckan. Sa himla mycket tid och jobb for denna kvall. Maste kostat galet mycket pengar for dessa 20 minuter som modevisningen varade.

Jag fick uppgiften att fixa blomstearrangemangen for showen. Chefen gav mig fria hander och sa att hon litar helt och hallet pa att jag fixar nat riktigt ogonfixerande. Pratade med eventmanagern som gav mig nagra sma onskemal gallande farg. De enda jag hade att utga ifran var egentligen fargerna fran bakgrunden. For ovrigt sa var valet  helt upp till mig. Ja ni kan ju se resultatet har nedan. Tror inte mina skapelser gick att missa. Kanns som jag fick till nat galet och annorlunda som passade alldeles utmarkt ihop med visningen.


Arrangemang for bordet vid entren for biljett kunder

Arrangemang for bordet vid entren for VIP och Media







Efter modevisningen gick for en bit mat. Denna kvall hamnade vi pa PizzaExpress. Gott och trevligt. Det var jag, Jasmina, Jasminas kompis fran Sweiz och en hollandsk tjej som brukade jobba for foretaget. Vi alla mottes upp for att traffas och umgas med Jasmina en sista kvall innan hennes avfard hem till Sweiz.

Jag hade framkallt nagra bilder fran foregaende fredag, som jag gav till Jasmina tillsammans med ett egen designat kort som hejda present. Hon blev sa glad och rord sa tararna kom.


Kommentarer
Postat av: malin björk

Du är så fantastiskt duktig Martina!!! Så fint det var. Du fattar inte hur gärna jag vill vara där. AVIS!!!



MEN HUR SKA JAG GÖRA MED BILJETTERNA. hör av dig!!

2009-09-27 @ 20:23:43
URL: http://maliiinbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0