Långfredagen, så undebart!

Idag har jag haft en helt fantastisk dag! Känner mig hur nöjd som helst. Har verkligen njutit av det fina vädret och ledigheten.

Jag unnade mig en liten sovmorgon till halv åtta och begav mig efter långfrukost in till stan vid 10. Blev hämtad av Hanna och barnen för att åka hem till dem i Spandelstorp där jag spenderat dagen. Vi har lekt i lekparken, ritat med kritor på vägen, blåst bubblor, ätit våfflor och tittat på de fina blommorna i skogen. Vädret har ju varit helt underbart idag, så himla skönt!

Jag åkte hem till ön med halv fyra färjan och har under eftermiddagen varit ute och gått en härlig promenad i solskenet och grillat de första korvarna på grillen. Vilken vårdag! Jag är så nöjd.

Gick runt med ett leende på läpparna när jag promenerade och lyssnade till havet och fågelkvitter. Till och med lukten av sur tång nere vid havet gjorde mig glad. Jag älskar våren! Det är så himla mysigt när allt plöttsligt vaknar till liv efter den långa kalla och snöiga vintern. Nu är det vår på riktigt.





Kommentarer
Postat av: malin björk

Åhh så härligt.

2010-04-03 @ 21:08:36
URL: http://maliiinbjork.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vilka fina bilder du har lagt in!!!!!! Vilken mysig vårdag vi hade!!!! Kram

2010-04-05 @ 19:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0