Röd måndag

Sista dagen i Sverige har spenderats på Aspö. Imorgon åker jag än en gång mot England. Denna gång även mot Florida. För på söndag bär det av mot värmen, på söndag landar vi i Florida för att stanna och njuta i två veckor. Oj vad jag längtar!

Större delen av dagen har gått åt till att packa väskan och rensa ut den gamla datorn. Jag har även hunnit med två promenader, slingning, hälsat på och sagt hejdå till mormor+morfar och farmor+farfar.

Nu sitter jag här i protest mot att väskan väger för mycket... Kan inte förstå hur jag alltid får övervikt i bagaget...

Imorgon bär det alltså av. Jag lämnar Aspö med 10 färjan för att sedan ta en liten tripp upp till Ulrika och säga hejdå. Tåget går 11.38 och är framme i Köpenhamn lite efter tre då det är dags för incheckning på flygplatsen. Planet lyfter strax efter fem och landar på Stanstead precis innan sju svensk tid (sex engelsk tid). På flygplatsen blir jag hämtad av James som kommer och hämtar mig direkt efter jobbet. Vi lär vara hemma igen nångång efter halv åtta engelsk tid. Vid åtta vi bjudna på middag hos James föräldrar. Ska bli roligt att träffa alla igen.

Godnatt och hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0