Alla hjärtans dag

... och semmelsöndag!



Även idag har jag varit på jobbet och gjort folk nöjda och glada. Tänk vad mycket pengar folk spenderar på blommor speciellt denna dag. Priserna pressas till max, men ändå köper man blommor till sina nära och kära på alla hjärtans dag. Visst är det roligt, bra försäljning och högt tempo.

Eftersom vi är så snälla och trevliga på Lindohfs, så har vi idag även bjudit våra kära kunder på minisemlor och kaffe. Vädligt uppskattat när de väl vågade sig på att smaka.



Jag har haft en bra dag med gott sällskap, men utan James. Det spelar egentligen ingen roll, det är ju bara en dag på året, precis som alla andra. Vi hade ju trots allt en mysig kväll innan jag åkte hem till Sverige.

Nu ikväll har jag varit och hälsat på Farmor och Farfar. Jag hade med mig några semlor som blivit över från dagen. Vi tittade på OS-invigningen som farfar spelar in på boxen. Häftigt och påkostat. Tänk vad mycket tid de måste ha spenderat för att planera och bygga allt. Imponerande!

Just nu sitter jag och pappa i soffan och tittar på skidskytte, vår favoritgren i vinter-OS.

Kommentarer
Postat av: Farfar

Tack för besöket. Det är alltid trevligt när Du kommer och häsar på.

Tack för de goda semlorna,

Kram!

2010-02-15 @ 11:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0