Fotboll

I lördags började jag som vanligt min dag med en löprunda i parken. Denna gången dock moturs istället för medurs som jag vanligtvis gör. Inte lika jobbigt som det andra hållet, tror jag fortsätter med det gamla.

Självklart så sprang jag för snabbt i kurvan och trillade på isen... Jag hann faktiskt med att både se isen och tänka att där är det nog halt. Svårare att hinna få stopp på fötterna som var inställda på att komma hem så snabbt som möjligt för frukost. Så där låg jag utsträckt på rygg mitt på vägen. Ja, det var på vägen precis utanför parken, men som tur var så var det inga människor synliga i närheten. Ont fick jag i både höft och armbåge, lite skrapsår på handen. Typiskt mig!

Senare promenerade jag över till Flitwick där James spelade match på hemmaplan. Jag och James pappa Keith och mamma Debra stod som ispinnar och tittade på medan killarna sprang runt och höll värmen uppe i spelet. James missade sin straff... Inget han är stolt över, inget de andra var speciellt glada över. Men de vann i alla fall. I slutet av andra perioden gjorde de sitt första och sista mål i matchen.

Måste säga att även lördagen var en fantastiskt vacker dag! Solsken och frost.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0