Houghton House

Idag hoppade jag i promenadskorna för att bege mig ut på en långpromenad till en ruin som ligger en bit härifrån. Solen sken och fåglarna kvittrade, vilken känsla! Hade jag inte vetat att det bara är början av februari så hade jag lätt kunnat tro att det var en vårdag. Solen värmde sådär skönt och vinden var nästan helt borta. Fåglarna kvittrade ikapp och lyckades ganska bra med att överrösta bilarna.










Såhär ser det ut vid ruinen. Inte jätteimponerande, men ändå. Det fina vädret gjorde mig glad i vilket fall.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Här går vi och fryser i den hårda vintern,medan du gottar dig i vårsolen.Det var härligt att se hur påskliljornas knoppar tittar fram.Skicka flera sådana bilder.Det var ju otur med jobbet i den butik där du skulle kunna trivas.Men det ordnar sig nog till slut ska du se. Håll ut! Kram!

2010-02-06 @ 08:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0