I love Ben&Jerrys!

Igår efter jag varit på min intervju så mötte James upp mig i Bedord och bjöd på lunch. Vi åt pasta och sallad på Pizzahut. Efteråt gick vi runt i några butiker, därefter åkte vi hem för att ta det lite lugnt innan det var dags för middag hos James föräldrar. James åkte dit strax efter fyra eftersom det var fotboll på tv. Jag valde istället att promenera över för att slippa se på fotboll.

Mätta och nöjda åkte vi hem för att se på film. Blev visst ett snabbstopp i den lilla matbutiken på vägen hem. Vi skulle egentligen bara handla det viktigaste, men istället slutade det med både godis och glass. Som tur var så var vi tre på att dela allt gott vi köpt.

.
Muuuuuuummmms!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0