Kanske?

Igår var jag på min andra intervju för en blomsterbutik i Kempston utanför Bedford. Jag hade redan besökt deras ena butik i Bedford där jag lämnade mitt CV och en kvinna tittade igenom min portfolio och bokade in mig på intervju. Så igår strax innan elva på förmiddagen släppte James av mig utanför butiken i Kempston. Det var ett gammalt gammalt engelskt hus på huvudgatan. Inte mycket annat runtomkring förutom en bensinmack  och en begravningsbyrå intill. Butiken var i vilket fall väldigt lantlig liten och söt, men tyvärr ganska upp och nervänd vad det gäller skyltning och display. Kan även tillägga att det var lika kallt inne som ute, ingen värme alls. Hur som helst, jag fick göra en bukett och en liten begravningsdekoration. Det var inte mycket till intervju eftersom vi redan pratat om det mesta då jag besökte butiken i Bedford. Tjänsten är på max 18 timmar i veckan uppdelat på 2-3 dagar med en urkass lön. Kvinnan jag träffade är jättetrevlig och intervjun gick bra.

Idag ringde hon tillbaka och sa att jag blivit erbjuden tjänsten om jag vill, men måste ändå komma in och träffa den andra chefen i butiken imorgon. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra just nu... Lite för mycket av allt som snurrar i huvet för tillfället. Men kanske värt att ge det en chans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0