Lördag

Känns inte som att det är speciellt stor skillnad på vardag och helg längre. Inget att se fram emot liksom.

Idag har jag inte gjort alltför mycket. Tog mig en promenad när James gav sig iväg för att möta upp fotbollslaget inför match. Halvfrusen efter första promenaden tvingade jag mig själv att promenera över till Flitwick för att titta på de sista minutrarna av matchen. Hann i alla fall se 3 mål på 20 minuter, inte så illa. Resultatet slutade 4-1 till James lag. Givetvis missade jag det första målet som gjordes av James. Typiskt... Men jag tog mig i alla fall dit!

Nu sitter jag och värmer mig med en kopp te. Har inte precis varit något vårväder idag... Känns som att vintern plöttsligt kom tillbaka. Tänk vilken skillnad lite sol kan göra. Idag har det varit mulet hela dagen och kännts riktigt ruggigt.

Ikväll ska James träffa killarna, dricka öl och spela tv-spel. Så jag ska träffa Jodie och hennes syster. Jodie är en av James kompisars flickvän. Jättesnällt av henne att bjuda in mig på tjejkväll. Hennes föräldrar är borta så vi får huset för oss själva. Jag ska till och med sova. Blir tjejkväll på riktigt liksom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0