På resande fot

Äntligen slut på dagens resande... Först en timmes bilfärd för att komma till flygplatsen, därefter en och en halv timmes flygresa, tre och en halv timmes tåg från Köpenhamn till Karlskrona och slutligen en knapp halvtimmes färjetur för att komma hem till ön. Allt på en gång.

Nu sitter jag i alla fall i soffan och gör ingenting. Eller jag sitter och försöker hålla ögonen öppna så gott det går medan jag uppdaterar här. Känner mig dödstrött... Det tar på krafterna att resa, fastän man mest bara sitter still.

Imon är det dags för jobb. Lika bra att sätta igång på en gång. Klockan 8 drar vi igång. Till helgen är det alla hjärtans så det finns gott om arbeten att hålla sig sysselsatt med. Ska bli roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0