Surprise!

På onsdag kommer jag hem till Sverige igen. Det börjar krisa med pengar och jag har tyvärr inte haft den bästa lyckan med jobbletandet. Så nu blir det att komma hem till mamma och pappa för att jobba och spara pengar ett litet tag. Stannar fram till början av april då jag åker med James familj till Florida. Jag kommer dock att fortsätta leta jobb här i krokarna för att förhoppningsvis kunna börja på en tjänst så fort jag kommer tillbaka från semestern. James ska hjälpa mig och hålla utkik i tidningar och liknande medan jag håller span på internet och håller kontakten med blomsterbutikerna jag fått in en fot hos. Hoppas på en bättre start nästa gång. Nu åker jag hem för att samla på mig ett lager med ny energi från människor jag tycker om och som tycker om mig.

Så med detta säger jag:
- Vi ses snart!

FEEL FREE TO COME AND GET ME IN MALMÖ AT 11AM!

Kommentarer
Postat av: malin björk

Din toking!!! Kom hit då gullunge! Jisses så snopen jag blev. jag trodde du skulle vara hårmodell nästa vecka, vilken tur jag inte köpte biljett...



Saknar dig!

Hoppas vi ses snart.

PUSSS

2010-02-08 @ 10:48:43
URL: http://maliiinbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0