Tillbaks på jobbet!

Håll igång! Nu är det full fart på jobbet igen. Men visst är det roligt! Jag trivs verkligen så himla bra hos Ulrika på Lindohfs. Känns lite som mitt andra hema. Så kul att vara tillbaka igen och få göra lite nytta :)

Till helgen är det alla hjärtans dag så butiken är full med röda rosor och hjärtan. Men än så länge är det tulpaner vi säljer mest. Får hoppas folk kommer in och köper rosor till helgen så vi får sälja allt fint vi har. Detta året har vi till och med öppet på söndag!!

Ikväll sitter jag och pappa och kollar på tv. Skönt med en lugn kväll. Imorgon ska jag däremot på middag hemma hos Ulrika. Ska bli trevligt. Roligt att kunna träffas och umgås även utanför jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0