Måndag igen

Idag på morgonen var det vitt och fint på marken igen. Antingen var det väldigt mycket frost, eller så hade det faktiskt kommit lite snö under natten. Fint var det i alla fall när solen sken och marken glittrade. Denna gången tog jag det lite mer förisktigt när jag sprang, speciellt på det ställe där jag trillat dit.

Nu på eftermiddagen är det betydligt mildare och mest bara geggigt på marken. Jag gick på en promenad tillsammans med min allra bästa vän kameran för att ta dö på min rastlöshet. Man hittar alltid nya intressanta saker fastän man går samma väg varje dag.











Kommentarer
Postat av: Farfar

Fantastiskt fina naturbilder. Du skulle kunna bli en väldigt duktig naturfotograf.Den växten med piggarna som växte under trädet med mistlarna, kände jag igen.Vi kallar den här för piggranka, men det känner du säkert till. Hoppas det löser sig med jobbet,du får väl fixa till skylten mm.Kram från oss till Er.

2010-02-01 @ 17:37:02
Postat av: MALINS MAMMA ANITA

Håller med... fantastisk fina naturbilder! Har köpt mig en digital systemkamera och längtar till våren. Just nu blir samtliga motiv vitt vitt och åter vitt. Ikväll snöstorm igen. Lycka till med jobbsökandet!

2010-02-02 @ 19:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0