2 år sedan, redan?

Kom just på att för exakt två år sedan, idag den 20 januari, begav jag mig av mot mitt stora äventyr i Australien. Kan inte förstå att tiden har gått så snabbt. Nog för att tiden gick fort när man var där, men efteråt då? Jag hinner inte med! Livet bara springer förbi medans man själv står där och trampar.

Längtar verkligen tillbaks till Australien. Det fanns så himla mycket att se. Hela världens klimat i ett och samma land. Har verkligen många fina och härliga minnen från Australien. Det bästa är väl Fraser Island, där jag träffade James första gången.














Åhh vad jag drömmer mig tillbaka nu... Godnatt


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅH, vilka underbara bilder! / Sandra

2010-01-21 @ 07:23:59
Postat av: Vicke

usch o imon åker jag. Eller inte usch, men jag är såååå nervös. Vill stanna hemma hos mamsen just nu ;)

2010-01-23 @ 08:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0